Werkgeverslijn

Eén nummer, één aanspreekpunt

  • Klant
  • Werkgeverslijn
  • Oplossingen
  • Animatie
  • Branding
  • Fotografie
  • Website

In samenwerking met het team van de Werkgeverslijn hebben we  gewerkt aan het ontwikkelen van een gloednieuwe huisstijl. We hebben voor de Werkgeverslijn een fris en eigentijdse uitstraling gecreëerd. Op alle huisstijl items en diverse promotiematerialen hebben we de nieuwe stijl consistent toegepast. Elke uiting draagt nu bij aan een herkenbare en professionele uitstraling en versterkerd de identiteit van de Werkgeverslijn.

Werkgeverslijn.nl

Met een frisse uitstraling en verbeterde functionaliteiten biedt de nieuwe site van de Werkgeverslijn nu een duidelijk overzicht van alle aspecten die werkgevers in de land- en tuinbouw graag willen weten, variërend van het laatste nieuws tot collectieve arbeidsovereenkomsten (cao) afspraken. Zo streven we samen met de Wewrkgeverslijn ernaar om werkgevers in deze sector efficiënt en effectief te ondersteunen met toegankelijke en relevante informatie.

Animatie

Om op een heldere en boeiende manier uit te leggen wat de Werkgeverslijn voor bedrijven betekent, hebben we een informatieve animatie gecreëerd, op deze manier wordt de Werkgeverslijn op een dynamische manier belicht. Voor deze animatie hebben we in onze studio diverse onderdelen en mensen gefotografeerd om de animatie helemaal eigen te maken voor de Werkgeverslijn.